loading...
خبرگزاری خوانسار نیوز
حسین بازدید : 86 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

نماینده مردم گلپایگان از کاندیداتوری مجلس انصراف داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت بیماری قلبی و ضعف جسمانی از کاندیداتوری مجلس انصراف می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمد ابراهیم نکونام ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه با اعلام این خبر بیان داشت: 22 بهمن روز وصال عاشقان است و در طی 33 سال گذشته استکبار جهانی سعی می‌کند، یوم الله 22 بهمن و اعجاز در راهپیمایی و شکوه مردم را شاهد نباشد.

وی افزود: بر اساس احساس تکلیفی که شد، چهار سال پیش با دعوت بسیاری از مردم گلپایگان و خوانسار و نیز علما و اندیشمندان و با اتکا به اعتماد مردم داشتم، از سنگر عدل و داوری به سنگر مجلس شورای اسلامی آمدم و با اعتبار و آبرویی که در جمهوری اسلامی کسب کرده بودم، بنا داشتم اعتبار و شهرت خود در طبق اخلاص گذاشته و در خدمت مردم بزرگوار این دو شهر باشم.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در هیچ زمانی بنای تخریب کسی را نداشته و از نردبان تخریب هیچ فردی بالا نرفتم و غیبت، تهمت و افترا را از رفتارم حذف کردم و تمام توان و وجودم برای خدمت به مردم بود.

وی در ادامه به کارهای انجام گرفته طی چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: با همت مردم و مسئولان و معاونان رئیس جمهور و طی سفرهای صورت گرفته مسئولان کشوری وعده‌هایی به این شهر داده شد و تلاش کردیم که گلپایگان و خوانسار را به جایگاهی که درشان و منزلت مردم این دو خطه است، برسانیم.

نکونام به مصلای نماز گلپایگان اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش فراوان فعالیت اجرایی مصلای گلپایگان آغاز شد و هم اکنون در حال اجراست و همچنین کتابخانه آیت الله محمدی به بهره برداری رسید و به زودی مرکز بزرگ قرآنی گلپایگان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی همچنین به پارک تفریحی بهشت ایران اشاره کرد و افزود: برای رفاه، تفریح و تفرج مردم شهرستان و با دعوت از بخش خصوصی این پارک در گلپایگان به بهره برداری رسید.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای سیاست‌های دولت برای دو بانده کردن خمین، گلپایگان، خوانسار، جاده موته و مسیرهای ورودی به شهر، ردیف بودجه اختصاص داده شد و همچنین احداث راه آهن اراک خمین گلپایگان و اصفهان با اعتباری افزون بر 4 میلیارد تومان در ردیف بودجه ملی سال آینده مد نظر قرار گرفت.

وی  ادامه داد: 60 میلیارد تومان بودجه برای ادامه سد کوچری در نظر گرفته شده است و همچنین در سال گذشته آب‌رسانی به سد گلپایگان کلید خورد و بیش از 5 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شد و امسال نیز حدود 5 میلیارد دیگر به این پروژه اختصاص یافته است و تا پایان سال با حضور وزیر نیرو، کلنگ تصفیه خانه به زمین می‌خورد.

نکونام در ادامه به فاضلاب شهری اشاره کرد و بیان داشت: در سال آینده کلنگ فاضلاب شهری گلپایگان زده می‌شود و برای این پروژه نیز بودجه‌ای اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: با اهتمام مردم و مسئولان باید سعی کنیم شهر ساخته شود و این امر تنها با وحدت کلمه، همدلی و هماهنگی میسر می‌شود و بدانید تضعیف مسئولان تخریب و ویرانی شهر را به دارد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی به وضعیت جسمانی خود اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت جسمانی من در حدی نیست که بتوانم در خدمت مردم باشم، ناراحتی قلبی از سال‌های گذشته همراهم بوده و احساس می‌کنم دیگر توان همراهی با شما را ندارم.

وی تاکید کرد: از رویش‌های جدیدی که روی کار می‌آیند، نهراسید و با اتحاد و همدلی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان تلاش کنید و به دنبال شخص‌گرایی و فرد گرایی نباشید که به طور حتم ضربه می‌خورید.

نکونام گفت: به طور حتم در هرکجا و در هر سمتی که باشم از نماینده منتخب پشتیبانی می‌کنم و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

حسین بازدید : 224 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

محمد ابراهیم نکونام نماینده فعلی اهل گلپایگان(ردصلاحیت)

محمد حسین میر محمدی کارمند بنیاد مستضعفان تهران اصالتا" خوانساری مقیم تهران

 مرضیه وثوقی پزشک اهل گلپایگان

عباس داوودوندی  کارمند بیمه گلپایگان اهل گلپایگان

دکتر حمید رضا فیاضی  رئیس بیمارستان گلپایگان اهل گلپایگان

حمید توسلی: رئیس سابق شورای شهر گلپایگان اهل گلپایگان

یدالله عسگری  معلم فیزیک آموزش و پرورش اهل گلپایگان

مرتضی افتخاری فرزند آیت الله افتخاری اهل گلپایگان

ایوب فصاحت  معاون سازمان مراتع و جنگلهای کشور اهل گلپایگان

خانم رضایت معلم اهل روستای رحمت آباد خوانسار مقیم اصفهان !

حسین بازدید : 72 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

زمستان خوانسار2

برای دیدن عکس بالا در ابعاد بزرگتر اینجا کلیک کنید

کوچه باغ برفی

برای دیدن عکس بالا در ابعاد بزرگتر اینجا کلیک کنید


منبع:یادداشت های خسرو دهاقین

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 5,759